update

Så nu ska vi göra alla som gnäller på att jag inte bloggar och att det inte händer något på min facebook nöjda genom att skriva ett lååångt inlägg.

 

I fredags hade jag en mysig hemma kväll med familjen. Åt en god middag, drack lite vin och sen kollade jag på en film med små tjejerna. Försöker komma på vad jag gjorde mer i fredags men jag tror att det var ganska ointressant för jag kan inte koma på något speciellt.

 

På lördagen var det utgång som gällde. Jag tog en taxi hem till Maria vid fem tiden för vi skulle äta osv hemma hos henne innan vi drog ut. Köpte med mig två flaskor vin och en flaska Malibu som vi gjorde lite drinkar med. Vi var dock inte inne i stan innan klockan hade hunnit bli halv tolv. Tjejer alltså... Haha jag är med tjej men dom skulle vara extra veliga med precis allt i lördags. Speciellt Maria :) Glömde dock att ta med mig kameran så har inga bilder från lördag kvällen.

 

Kom hem runt fyra, halv fem och så pratade jag med en glad Philip en stund innan jag gick in i min dvala...

 

I söndags så gick jag runt och mådde lite sisådär vilket Jez tyckte var jätte roligt och försökte tvinga i mig en återställare. Klurade dock ut lite senare varför jag mådde illa. Bakissymptomen blandat med kvinnoproblem är ingen energi-givande kombination. Efter söndagsmiddagen promenerade jag in till stan för att kolla på ”The Lucky One” tillsammans med Laure. Måste säga att den lilla highschoolmusical killen har biffat till sig och inte längre ser ut som en liten fjant.

 

Igår hade jag skriftligt i skolan och kommer även ha det imorgon. Min måndag var inte speciellt givande. Solen dök upp på eftermiddagen så jag släpade med mig Madds till parken en stund.

.

IDAG!! Äntligen har ni läst er ner hela vägen till vad som har hänt idag. Tro mig, min dag har varit fullt ös! Eller har den? Ogräset i vår trädgård tyckte iaf inte om mig idag. Jag fick lite halvt flippet på att ingen i familjen bryr sig om hur trädgården (eller något annat för den delen) ser ut så jag har idag frivilligt spenderat tre timmar sittande på huk i en gassade sol och rensat ogräs. Nu ser de nästan bra ut... Har kommit sådär halvvägs. Me nu har jag tröttnat på att skriva så nu får ni inte veta mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0