Sjukling

Nu har jag varit sjuk i snart en vecka. Inte så där döende sjuk utan bara matt typ. Just nu har jag förmodligen feber. Jag tänkte blogga för två dagar och fyra timmar sedan senast och jag la tillochmed upp bilder men sen så struntade jag i det..
Igår kväll var en av deras gamla Aupairer här och hälsa på och det var jätte kul att träffa henne. Man har ju hört så mycket om alla deras föredetta aupairer. Hon är från turkiet och jag kommer ihåg tydligast som de har sagt om henne var att hon tyckte att micron var jävulens verk. Den börjar ju trotts allt blixra om man micrar metall... Haha
Våra gäster har kommit nu så jag får la ta och palla mig ner snart och vara lite social. Inte för att jag är på något vidare humör för att vara social just nu men ändå :) Ska skypa lite mer med Philip iaf :)
Hoppas alla har de bra där hemma
(Bilder från i onsdags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0