Quarter to four party

Vår klocka i köket står permanent på kvart i fyra och det är förbjudet att sätta i batterier i klockan för vad blir då vitsen med våra quarter to four parties?
Igår var det ett-års kalas för våran granne och i lördags var det quarter to four party. Det har varit full fart med festandet på vår gata här i helgen. De vuxna på gatan är bra på de där med fester. Tydligen så hörde man deras sång i fredags fyra hus bort... Jez och Matthew såg som sitt mission att supa mig under bordet med öl. Skulle inte vilja påstå att dom lyckades. Men dom borde å en eloge för att de fick mig att dricka öl iaf. Jag är mest imponerad över at jag faktiskt lyckades somna med allt de där oljudet från undervåningen. Men har man feber så kan man sova igenom alla oljud.
Nu är jag iaf på bättringsvägen, känner mig dock fortfarande lite matt men jag mår rätt så bra :) Ska till stan och träffa Laure om en stund och fika med henne. Ska bli mysigt :)
Gammal bild från när jag och Laure var och fikade en annan gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0