mysdag

Idag har jag mys runt hela dagen. Ätit popckorn framför en mysig film, gosat ner mig under täcket och vart cool när jag undersökt hela grejen med aktier. Ända gången jag lämnade huset var för att hämta upp Maddie från skolan och då började det regna helt plötsligt. Enorma regndroppar föll på mig i sisädär några minuter innan det slutade igen. Hel underligt de där med regn samtidigt som solen lyser.
Nu är det att fixa en lunchbox till Anoushka, stryka en skjorta som gäller innan jag kan bädda ner mig i sängen och kurera mig. Fortfarande inte helt frisk... Ska iaf bädda ner mig och ta upp en bok, eller kanske undersöka roliga saker man kan göra i London. Om 23 dagar ska jag och Philip till London i tre nätter. Mohaha då kommer han mot sin vilja att få vara fotomodell! Det är nästan ännu roligare att ta foton på någon som normalt sätt inte vill/blir bra på foton. Så länge dom nu är med på de och Philp har lovat. Om jag skriver de här så kommer han ännu mindre undan. Hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0