fredag/lördag

Fredagskvällen bestod av först grillning hemma hos mina grannar och sen en utgång med Maria och lite för många rom-cola för min del. Men jag hade iaf väldigt roligt och vi bestämde oss av någon anledning för att gå hem...! Haha sltade med att jag var hemma lite efter klockan sex. Alltid lika roligt när man plockar fram sin kamera och ska ta ett foto när det kommer random människor och vill vara med i bilden. Som bilden med de två killarna. Jag har ingen aning om vilka dom två är men dom ville vara med på kort ändå :P Haha älskar att fota när man är ute, får alltid så fiiina bilder... Eller inte.

Bilden när det är ljust ute är tagen när jag nästan är hemma. Jag hade ett starkt behov av att se hur jag såg ut och efter en 40 min promenad så såg jag nykter ut igen.

 

 

Efter två timmars sömn så var jag vaken igen. Pratade en timma med Philip när jag inte riktigt hade vaknat. Måste vara lite halvunderhållande att prata med mig i de tillståndet. Jag vet inte vad jag säger så det är nästan som att prata med någon som pratar i sömnen.

 

Vid halv tolv var jag inne i stan för att träffa Gunhild. Vi skulle plugga. Inte för att det blev jätte mycket pluggande men vi pluggade lite. När vi kände att det inte gick att plugga längre stosade vi runt i affärer och gick och köpte sushi.

 

På kvällen senare så var jag barnvakt för mina små änglar. Vi kollade på Sherlock Homles och jag är förvånad över att jag lyckades hålla mig vaken. Jag var så sjukt trött på kvällen.

 

Nu mår jag iaf bra och snart så kommer Josefin hit så ska vi ut och lägga oss i parken och sola. Vi tänkte köpa med oss lite picknick och bra ha det mysigt tills vi tröttnar på solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0