Cravings for shoes

Roade mig med att gå in till stan idag. Gick först till ett café där jag brukar sitta och plugga med planerna på att plugga lite engelska. Jag klarade av tjugo minuter innan jag bestämde mig för att gå till stan istället. Det går verkligen inte att koncentrera sig när det är tio småbarn som springer runt och leker. Det var några småbarnsmammor som satt i en stor grupp och åt lunch utan att bry sig om att deras barn sprang runt som galningar och försökte riva stället...
.
Gick in till stan i syftet att utföra ett snabbt ärende men det blev inte riktigt så... Jag fastande i att kolla i affärer och jag hittade till min glädje ett par skor som jag förälskade mig i. Jag har letat efter ett par skor i denna stilen så kunde inte låta bli att köpa dem när jag hittade ett par som satt skönt och som jag tyckte om.
.
Nu har jag nyss hängt ut lite lakan för att dom torkar tusen gånger fortare ute när det är sol och blåsigt :) Åhh förresten, solen lyser idag! Ne nu ska jag ut och sätta mig lite i solen och suga åt mig lite D-vitamin (I detta inlägg så slår jag till med att skriva rätt vitamin. D-vitamin och inte B-vitamin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0