Vad hinner man inte med på en dag?

Jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Lämnade Maddie på skolan och sen gick jag till gymmet med Fredrika stöttande i telefonen. Haha jag hade verkligen ingen lust att gå till gymmet. Efter de så städade jag hela köket; dammsög, torkade golvet ovs. Sen tog jag mig till stan och köpte mini cupcakes till imorgon när Anoushka fyller 13. Efter de så var de direkt hem för att städa hela mellanvåningen och barnens rum. Dammsugning, dammtorkning och allmänt städa iordning saker. Sen så stllde jag mig framför tven med strykgärnet i högst hugg.
Visst verkade det roligt att vara AuPair? Haha vissa dagar är inte alls roliga. Har varit hemma en stund nu efter att hämtat Maddie på skolan och om en halvtimma ska vi på balett. Jag har sovit jätte dåligt i natt så har ingen lust att göra något mer idag.
Väderprognosen idag har varit skiftande. Imorse frös jag rumpan av mig och nu är det varmt. Vaknade upp till tjock dimma och nu är himlen klarblå.
Världens depp inlägg. Haha nu ska jag äta en macka eller något. Tror att jag har sockerfall eller vad de nu heter. Mitt humör hamnade i botten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0