Update

Woppsi, nu var det fyra dagar sen jag skrev här. Jag har till och med haft saker att skriva om så det är bara av ren omotivation som jag inte laddat upp något här.

I lördags var  vi ute och åt på Galleria Italia, i söndags var jag och tittade på Rugby (Frankrike-England) i en pub med Josefin och mina tre franska kompisar. Laure satt och svor för att Frankrike förlorade. Mycket underhållande må jag säga. I måndags hände inget över huvudtaget. Igår hängde jag i stan och köpte en kavaj/blazer och whatever de nu kallas som jag har på mig idag.
Nu ska jag ta tag i mina stavningsproblem och öva lite stavning. Vi har vikarie idag och han lär säkert testa oss på en massa stavningsfel som britter själva brukar göra. Vi fick en lång fin lista på ord som engelska människor brukar stava fel och jag må säga att jag stavar många av de orden väldigt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0