Sommarkänsla

Jag vill ha sommar nu, trött på regnigt väder. Det har iaf varit sol halva dagen som tur var. Det ösregnade när jag vaknade och mitt glad humör var som bortblåst. Fast sen tittade solen fram och då var de bara att ta sig till stan och träffa Josefin, Gloria och en ny svensk AuPair som heter Kajsa. Jag gick runt i enbart skjorta och låtsades som om att de var sommar.
De första jag gjorde när jag kom in till stan var att leta upp ett apotek - värktabletter - pmshumörsänkare behövdes.... Haha sen åt vi lunch på Bushwackers där jag och Gloria konstaterade efter att ha tittat på klockan att vi oftast håller till där tolv timmar senare. Klockan två på natten. Inte klockan två på dagen... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0