London

Första halvan av första dagen i London med familjen avklarad. Det är jätte fint väder här så idag har jag storsat runt i en klänning som jag köpte igår. Köpt lite mera saker både idag och igår som jag definitivt inte orkar att fota för att visa.
Vi har traskat runt i stan mellan nio på morgonen och fyra på eftermiddagen. Endast suttit ner för att äta lite. Vi köpte med oss sushi (pappa en sallad) och satte oss ner på gräsmattan i hyde park. Det var riktigt mysigt
Om tjugo minuter ska vi röra oss från hotellet igen. Vi ska ut och äta och sen ska vi kolla på musikal.
EDIT: ( Orkar inte skapa ett nytt inlägg så skriver till de här.
Musikalen var jätte BRA!! Vi var och kollade på We Will Rock You och de var väldigt mycket fart och fläckt i den. Man skrattade lite halvt konstant åt alla spydiga kommentarer en av huvudpersonerna slängde ur sig varannan sekund. Så om någon vill se en musikal så kan jag varmt rekommendera We Will Rock You. Jag tror att det enbart är Queens låtar så man kände igen alla.
Men nu så ska vi krypa ner under täcket och sova. Iaf om en liten stund. Ska genomgå "borsta och fläta håret" proceduren först och de brukar ta en stund. Jag har iaf ljudet av storstad och blått ljus som lyser in genom ett öppet fönster som underhåller mig medans jag gör de. Maja ligger i sin säng med mobilen framför ögonen och gör sina små söta ljud. De där välbekanta hummningarna som hon gjort sen hon var liten. Ni som sovit i samma rum som henne vet säkert vad jag menar... )

Kommentarer
Postat av: allie ballie <3

Haha älskar att du måste kommentera (pappa en sallad)! Puss på tisdag syns vi!

2012-03-23 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0