LONDON CALLING

Sitter på tåget till London nu. Har precis kollat klart på första Tomb Rider filmen och jag är fortfarande inte framme. Pappa, Marie och Maja kommer ikväll så jag har en dag ensam i London först. Eller dag och dag, kolockan kommer vara närmare tre när jag är i London. Det är nog en bit kvar, jag har ingen aning om hur lång tid de ska ta. Vågar dock inte riktigt sätta på en till film. Kommer bli streesigt att packa ihop datorn och allt sånt där sen.
Väntar för tillfället på att gubben men den rulbara matvagnen ska gå förbi. Jag börjar bli jätte hungrig nu. Har inte ätit speciellt mycket idag. Dååligt Lina men jag har inte hunnit direkt. Jag hade prov mellan halv 10 och halv 11 och när provet slutade så hade jag en och en halv tima kvar till tåget gick. Självklart så glömde jag att lämna in en bok som absolut skulle in idag så jag var tvungen att släpa med mig mina två rullväskor till skolan igen innan jag kunde rulla vidare till tåget. Efter provet så var det bara hem, låsa alla dörrar och fönster som gällde. Städning och tömmning av kylskåp osv gjorde jag igår.
Nu stannade vi i Reading så de lär inte vara överdrivet långt kvar. Ska läsa igenom alla bloggar som jag har ett behov av att läsa och sen ska jag stänga ihop och packa ner datorn igen.
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0