Bel-Ami

Färdigpluggat. Nu ska jag fixa lite lunch och begrava mig i boken Bel-Ami. Jag är förövrigt kär i boken, den fängslade mig. Jag brukar vilja läsa kärlekshistorier men jag gillar boken starkt. Philip tyckte inte alls att den lät rolig när jag hade högläsning för honom vid skype igår... Men whatever, det är jag som ska tycka om boken. Sitter även med Sherlock Holmes i lyssnarbok på mobilen lite då och då när jag har tråkigt. Tänkte plöja mig igenom alla klassikerna på engelska innan jag flyttar hem. Precis lyssnat klart på Alice's Adventures in Wonderland och Emma by Jane Austen.
Sen bär de av till skolan för lite lektion, yey! Kanske hinner gå förbi fruktaffären och köpa ett paket hallon/blåbär/jordgubbar innan jag går in på skolan :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0