9/3-12

Jag mår typ bra nu, efter en varm lång dusch och lite asprin så mår jag bättre. Ska nog ta med mig en bok och gå till ett Cafeé vid Maddie's skola om en stund. Fast innan de måste jag undesöka matfronten här hemma och äta lite lunch för min mage kurrar och det är jobbigt.
Satt och skrattade lite för mig själv åt alla knäppa bilder jag har från våra utgångar. Jag har inte vart ute på två helger nu! Hälsosamt eller hur? Förra helgen var bara väldigt slapp och helgen innan de så var jag iofs ute och åt middag, var på bio och efter de tog två drinkar. Men jag skulle inte räkna de som en utgång.
Får se vad som händer i helgen. Den är ganska planlös än så länge. Imorgon ska jag ut och äta italienskt med familjen. Lär möta upp Josefin någon dag under helgen med men som sagt ännu inget planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0