8/3-12

Jag har mått lite sisådär de senaste dagarna. Eller jag mår bra men energin ligger i botten. Väldigt störande. Men lite extra mycket sömn så har de löst sig ganska bra, jag är nästan lika pigg och glad som alltid.
Idag har jag ägnat mig åt att bara chilla. Kankse borde gjort något vettigt men jag kom inte så långt. Jag satte på en värdelös disney channel film istället. Om de där två tvillingaren. Den var helt värdelös men man måste ju ändå veta hur filmen slutar. Eller hur?
Jag tänkte ta mig ut i solskenet lite nu, kanske ta en sväng förbi the pumphouse och fått pluggat lite. Eller så går jag och köper en bok. Har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag ska göra... Fast jag vet bara att jag måste ut ur huset en stund, jag börjar bli irriterad på mig själv och det är inte bra. Jag avskyr att vara rastlös...
Så här har mitt rum vart upplyst de senaste kvällarna. Mitt rum har en svag doft av.. hmm ämm joo någonting. Gott luktar det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0