2 mars

Nu är det 25 dagar kvar tills jag kommer hem och hälsar på lite. Det är snart och jag längrar efter mina kompisar, min familj och får inte glömma; min katt! Haha
Tänkte försöka skriva lite på min essä om onlineshopping men jag vet inte riktigt vad jag sak skriva direkt... Funderar på att ta mig till ett fik och plugga där, det finns för mycket andra saker som man kan göra hemma som är roligare än att skriva en essä. Solen tränger säkert snart igenom molnen och dimman som ligger i luften här.
Igår eftermiddag var det jätte fint väder, älskar verkligen när himlen får en orange ton. Satt utomhus, pratade i viber och väntade på att Maddies balett skulle ta slut. Satt och tittade på när dom åkte i skaterinken utanför danslokalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0