11 days left

Gissa vem som flyttar hem om elva dagar! Känns overkligt att jag har bott i England i nästan ett år. Till alla er som tittar in på min blogg lite då och då: ledsen att jag inte uppdaterat så mycket de senaste men jag har verkligen inte vart pepp på att blogga...

Det har hänt massor av saker sedan jag sist bloggade. Jag har fyllt 20 och Philip kom hit och hälsade på mig för att fira den. Vi åkte till Birmingham en natt och hade tre underbara dygn. Jag har fått reda på vilken skola jag kom in på, jag har sagt hejdå till Maria som flyttat tillbaka till Spanien och massa mer.

I fredags åt jag middag med Caterina inne på Galleria Italia, i lördags var jag i stan hela dagen med några tjej kompisar och shoppade. Blev förälskad i ett par klackar från Guess som fick följa med mig hem.. Inte för att jag tycker om att ha på mig klackar men dom var väldigt fina! Sen lördag kvällen spenderade jag som barnvakt åt mina småttingar och kollade på film.

Igår var de soligt och fint så jag hängde i stan med Caterina halva dagen och i parken med familjen andra halvan. Anoushka hade dansuppvisning och medans vi väntade så försökte Maddie sig på att cykla. Något som hon vart livrädd för sedan hon var liten... Fiona sa att Jez hade försökt lära henne när hon var yngre men hon var konstant livrädd och att Jez råkade skrika på henne för att hon inte kunde gjorde inte saken bättre... Ibland så är det inte så bra att ha en militär bakgrund där man får en utskällning för minsta lilla...

Hemma försökte jag mig även på att få henne att kunna hjula men det gick sådär. Jag saknar verkligen solen! Just nu regnar de och har gjort de de senaste tre timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0