8 januari

Träffade Josefin i stan idag. Vi åt lunch, kollade runt i affärer och tog en fika. Tog tillfället i akt att köpa nya strumpebyxor - dom tar slut när man minst anar de... Haha jag kan använda dem en gång sen går dom sönder. Jag förstår inte hur folk gör för att hålla dom hela. Sen köpte jag en primer och ett rosa läppstift inne på The body shop. Jag har kommit fram till att jag gillar läppstift mer än läppglans för det är inte lika kletigt. (Om det var någon som brydde sig om min åsikt)
Sen tog jag en lååångsam promenad hem. Satt vid floden och bara tog de lugnt, rensade tankarna, lyssnade på musik, tog lite bilder osv. Jag hade även "fulabilder-krig" med Fredrika fast dom bilderna är menat enbart till henne så dom får ni inte se... Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0