I'm in London

Jag satte till mitt lokalsinne när jag kom fram till Paddington station och lyckades gå lite vilse. Vilse på en station. Fast de ledde mig till ett starbucks så jag köpte en chailatte och fortsatte mitt letande efter tunnelbanan som visade sig vara jätte enkel att hitta. Jag hade bara gått åt fel håll (suck). Sen fick jag åka tunnelbana och byta tåg. Jag är imponerad av migsjälv att jag hittade rätt. Sen var jag väldigt glad över GPSen i min telefon när jag väl var framme på Canary Wharf station. Men jag hittade rätt efter en stund. Såg ett Shopping Mall inte så långt härifrån så ska nog gå och kolla upp den och sen äta lite i lobbyn eller nått. Simon och Bruna kommer ju inte förräns ikväll så jag har ganska mycket tid att hitta på saker på. Imorgon blir de att snurra runt bland Londons sevärdigheter och fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0