Je suis suédois, Soy de Suecia, Ich bin schwedische, I'm swedish

Igår så var det lite återförening utgång efter att vi alla varit hemma i våra olika länder. Jag var hemma hos Maria
innan och åt Paella med hennes familj. Det var stört gott med hemmagjord paella. Maria var bra på att göra de, fast hon är spansk så hon har de i blodet... Haha
Vi drog till Sin och sen till Bushwackers. Det är lustigt hur många icke engelska man träffar ibland när man är ute. Vi träffade ett gäng spaniorer, ett gäng tyskar och självklart en massa engelska människor med. På den sista bilden är de jag med tre av spaniorerna.
Vaknade upp av att Fredrika ringde mig på Viber och så pratade jag med henne i nästan två timmar innan jag bestämde mig för att sova en halvtimma till. Fast då ringde de från Thailand, skypade med Lisa, Elli, Petra och Jennifer en stund innan jag fick lite bråttom att fixa iordning mig.
Sen var det promenad in till stan och träffa Laure som gällde. Pratade med en kompis via Viber medans jag gick längst floden in till stan. När jag träffade Laure så var det fika, kolla i affärer och sen fika igen som stod på schemat. Jag var lite övertrött, såg en planta, tänkte på Lisas och min fina sång och dans i spanien i sommras... Under my coconut tree... Inte för att det var ett kokosnöt träd men ändå :) Sjöng lite för Laure där inne på fiket för att demonstrera lite hur de såg ut.
Nu så har jag virat in mig i mitt täcke och så tänkte jag sätta på en film på datorn om några minuter. Funderar på att lägga några minuter på att städa mitt rum... Det ligger kläder och skor lite överallt just nu. Hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0