Update

Jag har vekligen ingen lust med att skriva något idag. Precis som jag inte haft någon lust att skriva den senaste veckan. Men jag är iaf tillbaka i England nu efter tio härliga dagar i Sverige.
Men jag kan lägga upp en massa bilder som jag laddat upp när jag läst lite olika bloggar och sådär. Bilder från en solig dag i Hjuvik när jag var ute på promenad. Elller jag skulle gå på promenad så jag följde med mamma ner till HJBK men det var så himlans kallt att jag bara gick ut och njöt lite av solen och tittade på mitt älskade hav. Det är jobbigt att inte bo vid havet, jag saknar de enormt mycket.
Sen är de lite bilder från Nyår hemma hos Philip
Nyår
(nöjd tjej visar upp värd-presenten vi inhandlat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0