Torsdag

Jag har varit nästan duktig de senaste två dagarna. Igår begravde jag mig i min engelska bok och gjorde ett test. Det tog lång tid och det gick la sådär... Jag åkte in till stan tidigt och satte mig på Nero med mina böcker och min dator innan lektionen började. Hann med ganska mycket innan Gunhild kom och satte sig vid mig och skulle plugga med mig. Vi satt och pratade... Hmm haha det är roligare att prata.

Vad gjorde jag mer igår tro... ? Var på lektionen, städade halva huset, lagade mat, tittade på en helv film med Anoushka, hjälpte Philip med hans läxa. Fast jag var nog inte till så mycket hjälp direkt. Han skulle komma på bra saker med "netspeak" och jag är inte så speciellt förtjust i slang och internetförkortningar. Jag förstår inte vad människor vill ha fram när de använder för mycket förkortningar...
Idag har jag varit på gymmet och efter jag har duschat och så och ska sätta på mig kläder så upptäcker jag att det inte var mina strumpebyxor jag fått med mig... Det var Anoushkas rutiga jag fått med mig... Suck! Jag såg väldigt rolig ut när jag gick hem.
Nu sitter jag här i min säng med skolböckerna framför mig och väntar på att mamma ska logga in på skype.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0