Sömnbrist

De tre senaste nätterna har jag inte sovit speciellt mycket så idag när jag gick upp så frågade Jez vad det var för fel på mig. Han tyckte att jag såg hemsk ut. Det var tre minuter efter att jag vaknat så jag var inte riktigt vaken ännu. Ikväll tänker jag inte röra något som kan störa min sömn efter klockan tolv. Det är ett löfte till migsjälv annars kommer jag aldrig orka gå till gymmet imorgon. Jag vill bara gå och lägga mig under ett varmt täcke nu. Fast det kan jag inte för ni är de skola som gäller. Det kanske är tur de.

Jag har bokat mina tågbiljetter till London nu! På fredag bär det av dit för att träffa Simon och Bruna över helgen. Det ska bli toppen mysigt :) Måste packa imorgon, eller ikväll kanske.
( I förrgår, orkade inte släpa med mig kameran och nu ser jag så degig ut ändå )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0