Solstrålar och glada miner

Kom precis hem från stan - kindpussar, kramar, berättat vad som hänt under jul/nyår, klaga över MD&BJ (hemligheter) med Laure och lite shopping(!) som inte alls var planerad.Fast jag köpte bara en klänning som jag ska ha ikväll när vi ska ut. Jag träffade Maria, Laure, Loan och en ny fransk AuPair för några dagar sen. Fast jag har inte lyckats uttala hennes namn ännu och inte heller stava det. Men jag lär mig la ikväll antar jag...
Solen sken innan och det var nästan lite varmt. Iaf uppemot tio grader skulle jag gissa på. Solglasögonen åkte fram men paraplyet fick följa med i väskan just in case. Man vet ja aldrig, nu är det helt grått ute och det skulle inte förvåna mig om det började dugga vilken sekund som helst nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0