Påtvingad PT...

Jag har fruktansvärt ont i mina ben och imorgon kommer jag ha ont lite överallt... När jag var på gymmet innan så var det jag och två gamlingar på plats. Det brukar vara ganska lite folk mitt på dagen. Killen som jobbade idag hade tråkigt så efter att jag vart på crosstrainern i 40 min och bara skulle köra lite styrka fick han för sig att han skulle ha personlig träning med mig. Han plågade mig i 40 minuter! Haha på en grej vi gjorde (benböjs sak) så fick jag kramp i båda benen samtidigt och det slutade med att jag satt på golvet och skrattade. Benen bara vek sig när jag fick kramp och jag hade en vikt i varje hand... Frågan är om jag kommer toppa träningsvärken med ett blåmärke?
Mitt i allt detta hade vi en livlig diskussion om vilken ålder man skulle ha barn och massa annat knepigt. Sen i slutet sa han till mig att jag borde träna lite oftare för han ser mig för sällan där. Han avslutade samtalet så fint med; nu får du inte hata mig nästa gång du kommer hit! Hahaha jag vet inte vad jag ska tycka faktiskt. Jag kommer säkert ha bra mycket träningsvärk imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0