Inplanerad weekend med mamma

Nu har jag och mamma spenderat två timmar med att boka in en weekend till Gdansk (Polen för er som inte visste de) tisdagen den 7 till lördagen den 11 februari. Min engelska familj åker till Frankrike och åker skidor den veckan och att vara barnvakt åt tio barn står inte högt på min önskelista. Dom är några famlijer som åker tillsammans och ingen har barn över 12.
Jag och mamma hade tänkt att åka till London men vi bestämde oss för att åka någon annan stans istället. Vi tittade på lite olika alternativ, Spanien, Grekland, Portugal, Frankrike osv. Fast det är ju inte speciellt varmt på något av dessa ställen nu ändå. Möjligtvis canarieöarna så vi tänkte, whatever - vi fär la leva med lite kyla.
Det ska bli jätte mysigt. Vi ska bo på Hilton och bara ha de mysigt. Gå på massage, äta goda middagar och hinna med lite shopping.
Fast nu ska jag göra något plågsamt. Jag ska gå till gymmet. Det är sol och storm ute så ska försöka suga åt mig lite D-vitamin när jag är på väg till gymmet. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0