en fobi mindre

Jag är sämst på att skriva här nu... Sen sist jag satt här så har jag fördjupat mig i lägenhetsvirrevarret. Idag har jag skrivit en budget för att vara student osv. Linköping är det förmodligen som väntar till hösten som det ser ut nu. Fast det är snart hög tid att söka skolor så har inte speciellt mycket tid på mig att ändra mig längre. Jag har velat lite för mycket fram och tillbaka.
Idag har jag vart på gymmet, hos frisören och kommit över min rädlsa(snarare fobi) för de som klipper ytterligare lite. Jag är inte ett dugg deppig alls. Det känns snarare väldigt bra. Hon skrattade lite åt mig när jag sa hur länge sen det var jag klippte mig. Men jag har på något knepigt sett vart halvt negativ till att klippa mig här. Förstår inte varför, det var inte direkt svårt att förklara hur jag ville ha de.
Nu ska jag ställa mig med matlagningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0