Vi hade iaf tur med vädret... Eller? haha

Det ösregnar och jag ska snart ta mig till stan. Nästan invigning på mina stövlar som jag släpade med mig till England för att det "regnade hela tiden"... Jag kan nog räkna på en hand hur många gånger jag har använt dem. Funderade på att ha dem till en klänning en gång när det ös regnade när vi skulle ut och i efterhand så var jag ganska glad att jag inte gjorde de. Alla gick runt i öppna skyhöga klacka ändå så dom hade la bara skrattat åt mintt svenska sett att klä mig. Efter vänder villsäga. Eller iaf lite efter väder... dom har inte insett vad att klä sig någorlunda efter väder är i de här landet. Den dagen jag var ute och det snöade så gick folk runt utan jackor. Tjejerna gick runt i enbart korta sommarklänningar och alla tittade på oss som om det var något fel på oss när vi gick där med våra jackor.
Ska träffa några av de andra au pairerna och ha en liten catch up med olika saker. Som typ att Laure var på dejt igår och jag har missat detta totalt! Så hon har mycket att berätta för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0