Valentines day

Jag är trött. Det är jobbit att underhålla barn hela dagarna. Jag har dessutom lagat mat två gånger och fixat med massa tvätt. Skidresor brukar orsaka en del tvätt om man säger så... Haha :) Jag är glad att mina barn är såpass gamla att jag inte alltid behöver hålla koll på dem.
Vi åkte in till stan runt kl ett och så strosade vi runt i olika affärer (som dom ville gå till) och sen så satt vi och fikade. Jag drack mitt te och dom drack... hmm jag är inte säker på vad det var men det var något skumm med smak på. Anoushkas choklad sak var god men maddies jordgubbs sak var jätte äcklig men hon satt lyckligt och slurpade i sig den och tyckte den var jätte god.
Jag har iaf haft en mysig alla hjärtans dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0