Snowing!

Vet ni vad, det snöar! Familjen jag bor hos ska åka till Frankrike och åka skidor imorgon och dom började precis titta på hotell vid Birmingham's flygplats. Fiona sa att man vet aldrig, när de snöar här så stannar hela landet. Dom är helt inkapabla att hantera snö i detta land. Helt galet! Jezz tillade att det är många som kommer hålla tummarna på att snön håller i sig till på måndag för då är oftast skolorna stängda. SKOLORNA STÄNGER på grund av lite snö?! Är det inte absurt? Jag vet inte om jag ska skratta eller vad jag ska göra.

Igår tog jag mig hela vägen till Kempsey och va på Tea-party! Gunhild fyllde 21 igår så ikväll ska vi ut och fira både henne och Julia. Sitter och funder över vad jag ska ha på mig. Det lär bli iskallt att ha klänning men å andra sidan om vi ska till bushwackers där de är 21+ idag så kan de ju vara en bra idé att klä upp sig lite iaf. Dom brukar vara ganska stränga med sina åldersgränser där har jag hört fast inte riktigt erfarat. (är erfarat ett ord? ni fattar vad jag menar iaf)
Tillbaka till igår igen för jag vandrade bort i skrivandet värld... Det var väldigt mysigt att dricka te och äta för mycket kakor. (dåligt samvete.. jaaaa haha) Deras chokladbruna labrador hängde runt vårt bord i hopp om att vi skulle "tappa" något på golvet som han kunde äta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0