Pink and fluffiness makes people happier!

Det börjag verkligen bli fint väder här nu. Vissa dagar är det nästan till och med varmt. Visst verkar de härligt! Inget sol och bad väder såklart men det är ändå fint. Solbrillor och vårjacka utan dubbla tjocktröjor börjar nu bli möjligt. Fast när man är trött och frusen på morgonen så är de ändå dunjackan som åker på. Varför frysa i onödan lixom?
Igår i skolan så skickade vår lärare runt några papper med halva meningar på och efter en stund så började jag flumma fram knäppa meningar. Tröttnade så på att skriva seriösa meningar. Vi skulle bara öva på att använda ordet" if ". Fick ett rosa papper där det stod:     ...... everybody would be happier!
Min mening blev: If everyting were pink and fluffy, everybody would be happier!
Jag blir iaf glad av rosa fluffiga saker. Iallafall för de mesta. Om en gothic person skulle sätta på sig de tillsammans med svarta läder saker så kanske det inte skulle göra mig mer än att jag tycker att det är trevligt med färg. Jag föredrar de ljusrosa och söta. Inte för att förolämpa någon men det är inte min stil den där emo-stilen. Mer för rosa och blomma klänningar. Haha iaf tillbaka till ämnet.
Det var mitt sista papper så jag målade massa hjärtan, klistrade på ett klisermärke från mitt äpple (golden delicious) och självklart en massa rosa fluff med tre olika rosa färgpennor. (jaaa jag släpar runt på tre olika nyanser av rosa. och nej Philip jag är inte besatt) Vi skrev även in meningen "If love would be in the air, everybody would be much happier!". Gunhild tyckte de var roligt, inspirerad av alla mina hjärtan och att jag skrivit Love is in the air ovan för mitt äppleklistermärke.
Så nu har jag delat med mig av tillräckligt mycket onödig information för idag. Nu ska jag ta tag i mitt liv och gå till gymmet. Fick dåligt samvete över att jag inte vart där denna veckan efter att ha pratat med Alexandra igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0