Photos

Vart ute och ätit en jätte mysig lunch/middag med min engelska familj. Pratade precis med Fredrika en stund i telefonen. Hon har varit i Thailand med Johanna i tio dagar och bara haft det gott!
Lägger upp lite fler bilder från Julias sista kväll i England. Jag kommer sakna henne i massor!

Här har vi unicorn bilden
Sen tupperade vi mitt hår
Efter detta så kan vi la säga att bilderna blev ännu knäppare. Inte för att vi blev fullare eller något utan mest för att klockan var runt fyra så tröttheten slog till. Bushwackers började tömmas på folk så då var de ännu roligare att vara allmänt knäppa :) Jag kröp ner under mitt täcke hemma klockan fem i fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0