minus is the....

Efter att ha tittat på när min familj plus våra grannar haft ett snöbollskrig så satte jag mig i en taxi hem till Maria där jag skulle fixa iordning mig och äta middag. Toppen mysigt som vanligt!
Snön förstörde helt och hållet mitt plattade hår när jag och Loan stod ute och väntade på att taxi-gubben skulle komma och lämna hennes telefon. Hon glömde sin mobil i taxin och så efter en stund så ringer min telefon (senaste uppringda) och så säger han att han ska komma och lämna den. Måste säga att vi blev väldigt förvånade. Väldigt snäll taxi gubbe som kom och lämnade tillbaka den till oss.
Jag åkte dock hem runt halv ett tiden när de andra skulle dra vidare till Bushwackers. Yey, feber! Hade inte helt blivit kvitt min feber så kände att antingen så åker jag hem nu och blir bättre tills imorgon eller så följer jag med och mår dålig om en stund.
Imorse när jag vaknade så vaknade jag upp till ett ensamt hus. Min familj är nu i Frankrike och jag suckade ganska högt när jag upptäckte att de glömt att ta med sig barnens engelska "godis bars" som dom skulle ha i backen. Plus alla mackor dom skulle ha till frukost. Dom åkte till flygplatsen runt fem på morgonen så dom skulle äta frukost osv i bilen men frukosten glömdes hemma...
Men nu har jag spenderat halva dagen på att inte göra någonting. Ska ta och hitta på något nu tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0