Jane Austen

Jag har börjat läsa Jane Austens Pride and Prejudice (igen) så ska krypa ner under täcket och ta upp den om några minuter. Jag har läst lite fram och tillbaka i den under dagen. Tog en promenad i solskenet innan och satte mig med boken i parken fast där satt jag i sisådär några minuter innan kylan gjorde hela mig till ett isblock. Tur att vi har ett fik i parken. Gick in och satte mig där och drack tee och läste i min bok med piano musik i öronen för att överrösta de två barnen som sprang runt och förde oväsen bakom mig. Åt en väldigt god kaka, fick dåligt samvete för att jag åt kakan och efter en stund funderde jag på att köpa lite mer kakor. Haha fast det gjorde jag inte. Dåligt av mig så det räcker att faktiskt äta en kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0