I'm a Smiley, I'm a unicorn

Vad ska vi säga om gårdagen? Jag, Julia ocg Gloria hade toppen kul! Först var drog vi ut och åt på en jättejätte mysig thai resturang där maten smakande som den ska göra! Den smakade som i Thailand! Lycklig tjej satt där och åt Pad Thai och drack vin.

Sen tog vi oss till Sin och var på dansgolvet tills fötterna gjorde ont. Efter det så gick vi till Slugs and lettuce och drack en drink med några andra innan vi tog oss vidare till Bushwackers för lite mer drinkar/vinglas/shotts. (alla där hemma som oroar sig över mitt alkohol konsumernade, ta de lugnt! Jag kommer ihåg hela kvällen och jag trillade inte en ända gång) Lite mera dans innan mina fötter sa ifrån. Tänker sååå köpa sånna där saker men han framme under trampdynorna. Det skulle vart skönare att gå på asfallt i slutet av kvällen.
Jag blev kallad för smilegubbe för att jag hade ett konstant leende på läpparna och jag var en unicorn. Mitt hår fick bli mitt horn uppe på huvudet. Underhöll mig med att ge Gloria världens smile och sjunga "unicorn, unicorn, unicorn"... Hahaha det var väldigt roligt. Sen fick jag en väldigt frågande blick från några brevid oss vilket slutade med att jag vek mig av skratt. Dom tittade på mig som om jag "lots the plot" eller som om jag var i behov av att hitta en mentalsjukhus.
I början av kvällen - Helt normala och lugna
At Sin
Slugs and lettuce
Bushwackers
Kan lägga upp fler bilder senare! Nu ska jag byta om och gå ner och vara lite social. Ut och gå med familjen är det som gäller nu. Sen ska vi till en resturang och äta middag/lunch.
See u. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0