Helt meningslös information

(helt ovettig info, tänkta bara varna alla som ville läsa något intressant)
Seriöst det går inte bra för mig idag. Jag har lyckats klicka ner mitt inlägg jag börjat skriva två gånger nu. Som om blogg.se (möjligtvis Gud om han nu existerar, han är iaf inte på min sida för tillfället) inte vill att jag ska dela med mig om onödig information.
Jag tänkte berätta om en efterbliven irriterande tanke som jag nyss drabbades av. "Varför har vi svenska kuddfodral? Dom kommer ju aldrig passa på mina engelska kuddar" Fast ni får inte tycka att jag är helt knäpp nu bara för detta. I England är det normalt att ha avlånga kuddar. Jag gick ner för att byta fodral men det visade sig att alla var lika stora. Jag tyckte att dom såg helt normala ut. Insåg efter en stunds irritation att Aha, det var visst bara jag som vant mig med att kuddarna är avlånga. Vips så var sängen färdigbäddad när jag väl fattat att det faktiskt var rätt storlek. Kände mig någorlunda efterbliven över att det störde mig så...
I skrivandes stund så kom en nyckelpiga och hälsa på mig. Förstår inte riktigt vart den kommer ifrån dock. Hörde helt plötsligt en liten duns brevid min säng och där satt en liten röd sak med prickar.
Kan tillägga medans jag väntar på att min bild på min lilla kompis ska laddas att jag precis slog i huvudet hårt i väggen när jag la mig från att sitta skräddare till att lägga mig på rygg. Det gjorde ont. Blir inte förvånad om jag får en bula imorgon... Så nu har bilden laddat klart. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0