härligt väder

Jag har lite dålogt samvete för att jag inte gick till gymmet idag men idag fanns de faktiskt en vettig anledning till de. Jag kunde inte resa mig upp (från sittande) utan att de svartnade för ögonen. Något fel var det så att gå till gymmet och anstränga sig var la inte en jätte bra idé kanske. Så jag gick t på en långpromenad istället. Gick in till stan och var med Thais och Maria. Maria har köpt en vit Iphone idag så vi fixade med de sakerna osv.
Det var iaf lika fint väder idag och jag firade med att sätta på mig mina vita jeans och min vita levis skjorta (bortsätt från att den har röda små prickar men den är fortfarande vit). Tänkte höja sommarkänslan lite :)
Jag jätte trött, fattar inte vad felet är, jag sov till och med massa i natt... Störande! Nu ska jag ägna fem min åt att städa mitt rum och sen ska jag ner och börja förbereda för matlagning. Ha de bra där hemma i kylan eller om ni nu är ett varmare land än England


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0