Half-term = En veckas konstant barnpassande,,,

Barnen har lov och jag är konstant barnvakt. Igår var jag och Maddie på ett fik, lekte i parken och var på en promenad. Anoushka stannade hemma och gnällde. Kul att hon börjar få humörsvängningar, inte för att det går ut över mig speciellt mycket men hon hade ett stort bråk med Jez för att hon var uppe klockan 10. Jag tror det var därför iaf, hade ingen lust att gå ner och joina krigszoonen direkt.
Snart ska vi in till stan och härga en stund. Få dom att bli av med lite energi. Dom kan ju inte direkt sitta hemma hela dagarna eller. Jag och Maddie har gjort ett diadem idag, hon fick ett sånt där kit i julklapp med grejer för att kunna dekorera några egna hårband.
Det är vår här förresten, vi hittade blommor ute i parken. Haha de ni, vi har blommor och ni har fortfarande iskallt hemma i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0