142 means I love you

Vart i stan med Julia som till min förskräcklse flyttar hem till Sverige nästa vecka! Hon ska flytta ifrån mig :( Smsade lite med Philip som började yra om nr 142 men vägrade säga vad det betydde. Han har hittat på en egen mening till de siffrorna som jag inte får veta.
Julia googlade "142 means" och gissa vad som kom upp. Vi dog lite halvt där inne på resturangen. 142 means I love you. Gissar på att Philip med fick sig ett gott skratt när han fick veta vad siffrorna egentligen betyder.
Deppar fortfarande för att alla (okay kanske inte alla men väldigt många) är utomlands i varma länder. Själv så sitter man här i ett grått England. Fast nu ska jag inte klaga, jag har iaf runt 7-8 plus grader. Kanske även lite mera, jag vet inte vi har ingen termometer i vårt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0