Klotter irriterar mig

It was really nice meeting Laure again after a month being without each other. Spoke about things I'm not writing here cause they are private :P Haha Now I made it sound naughty but trust me, its not :) It's just fun writing things like that...
When I was suppose to take the bus yesterday I got crossed with the idiots who doodled (or whatever the english people call meaningless ugly drawing) over the time table. How do I now find out when the buss are going... That was very frustrating. Anyway, I walked to town instead but halfway there it started to hail heavily! Haha I don't get it. First it was nice and sunny and then all out of sudden it starts hailing on me. Fredrika whom I was speaking to at that exact moment thought it was hilarious but I had a hard time agreeing with her.

Svenska då, förmodligen sista gången jag skriver på två språk. Det var jobbigt plus att texten blir dubbelt så lång.
Det var kul att träffa Laure igen efter en månad utan varandra. Pratade om saker som jag inte hade tänkt skriva här för att det är privat:P Haha Nu fick jag det att låta illa men jag lovar, det var det inte. Det var bara kul att skriva de sådär...
När jag skulle åka buss igår blev jag jätte irriterad på idioterna som klottrat på tidtabellen. Hur ska jag nu få reda på när bussarna går... Det var mycket frustrerande. Iaf, jag promenerade till stan istället men halvägs dit så började det hagla jätte mycket! Haha jag förstår inte. Först var det varmt och soligt och sen helt plötsligt börjar det hagla på mig Fredrika som jag pratade med då tyckte att det var mycket underhållande men jag hade svårt att hålla med henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0