Back in England again

Maybe I should start writing in english instead... After all I'm here to improve my English and writing helps. Men ne tror inte de. Då måste jag ju tänka också och det är ju jobbigt.

Nu har jag varit super sämst och inte skrivit ett inlägg på en hel månad men jag skriver ju för er där hemma i Sveariket som vlll ha lite koll på vad som händer i mitt liv och när jag vart hemma har jag inte orkat blogga. Har haft andra saker för mig :)
Vädret här har varit katastrof sen jag kom tillbaka. Idag lyser solen och det har den gjort sen jag vaknade imorse vid kloclan halv nio. Igår låg jag och sträckläste Hunger games i sex timmar och nu är den utläst. Kände för att köpa den igår när jag och Gunhild spatserade runt i stan i hopp om att hitta en present till Oliver (hennes barn; Au pari barn alltså). Den stod så fint och lockande där på hyllan inne i film affären men vi kan väll säga att när jag fått en bok jag tycker om i handen så lägger jag inte ner den innan den är utläst. Det var min fredags underhållning :P
Nu är klockan snart tolv här så jag ska snart gå ner och fixa lite lunch innan det bär av till stan för att träffa Laure några timmar. Jag hade velat få till en utgång i helgen men det får bli nästa helg istället :) Kanske tittar förbli hemma hos Maria efter jag vart i stan. Den klantiga saken har lyckats få en spricka i foten och eftersom hon lyckades vricka handleden i samma veva så funkar inte kryckor :P Dvs hon kan inte gå så långt direkt. Haha de går inte att göra annat än att skratta och skaka på huvudet...
Åhh en sak till när jag sitter och laddar upp bilderna :) Mycket underhållande att prata med sånna där människor som försöker få än att skriva på listor för olika saker. Jag försökte vara vänlig och sa att jag inte kunde hjälpa honom för att jag inte var engelsk. Då fick jag smeknamnet Miss America. Haha mycket underhållande kille som försökte få mig att berätta varför jag hade Amerikanska flaggan på min skarf. Jag skulle inte vilja påstå att jag har något bra svar på frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0