William Shakespeare

Idag har jag som sagt tillbringat nästan hela dagen i Stratford med Judith och kidsen. Stratford var supermysigt, hade definitivt kunna tänka mig att bo där:) Att se hur William Shakespeare bodde var la lite små intressant men inte nån absolut sensation. Däremot var trädgårdarna till de husen vi va inne och kollade i extremt vackra. Vi hittade en mycket intressant fågelskrämma som bestod av en potatis som dom satt in fågelfjädrar i... Mycket orginell konstruktion. Måste dock säga att jag var lite besviken för att jag inte fick se något spöke, tyckte att nån kunde klätt ut sig och sprungit runt och viskat "buuuhuuu" i folks öron :P

 

Självaste staden, inne i shopping delen, var full av liv. Både engelskmän, amerikanare tillochmed japaner och kineser invaderade gatorna med kameror och shoppingpåsar. De fanns massor av stora affärer som gav kliade i fingrarna för att jag ville gå in i alla men de gick inte riktigt när dom andra var med. Jag tappade bort dem inne på apoteket, måste tillägga att de var ett enormt apotek. De slutade med att jag satte mig utanför och väntade :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0