Walk in

Jag har spenderat massa tid på att möblera om i mitt rum idag. Jag höll på att bli tokig på att jag inte hade nått ljus vid mitt skrivbord... Och mina kläder fick inte plats, eller de fick plats men de va jobbigt för jag kunde inte se dem ordenkligt så jag skapade en halvt "walk in closet" med en stång där de egentligen skulle hänga ett draperi. Så nu kan jag se mina kläder som finns i garderoben också.

Jag har precis pratat med Bruna på skype :) Länge sen jag pratade med henne. Jag har börjat sakna mina vänner där hemma nu. Bara tanken på att knappt få träffa dom unedr ett helt år är hemsk så försöker att inte tänka på de. Nu är de en trevlig Au Pair uppgift som står på schemat; stryka kläder... Strykjärnet gick sönder för två dagar sen så jag ligger lite efter på den fronten. Men nu har vi ett nytt fullt fungerade strykjärn.

 

XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0