En dag i taget

Igår var både en kul dag och en hemsk dag. Jag var så stört trött efter i fredags och mina fötter gjorde ont efter att haft på mig skyhöga klackskor under kvällen. Jag hittade två nya numer i min telefonbok och jag fick en vänförfrågan bekräftad. Jag kommer ihåg killen som jag tydligen la till på facebook. Samma kille sa vid flera tillfällen "I really want to kiss u" men mohaha ond som jag är så fick han ingen puss. Så honom kommer jag ihåg men killen som heter Sam vars nr jag hade fått i min telefonbok har jag inte en aning om vem han var. Vi träffade massa nya människor hela kvällen som vi pratade med. Alla tyckte vi var ett underligt gäng :P Alla är olika gamla och är från olika länder, de a ingen som riktigt kopplade hur vi kände varandra. Men de va ganska underhållande till en början att säga at jag är från sverige och är Au Pair men i slutat av kvällen så brydde jag mig inte om att änns berätta den historian.

Anyway, orkar inte skriva mer om den kvällen, de blir ändå bara underliga tankar. Jag var inte speciellt full, jag kommer bara inte ihåg vem som var vem av alla människorna jag pratade med. Ohh förresten, folk älskar att köpa drinkar åt en här i detta landet. Jag är dock inte yberpositiv till att drick en drink som en främling kommer bärandes på. Skålar en gång och sen ställer jag ifrån mig den drinken och går olch gör nått annat.

Haha ne nu började jag skriva om utekvällen igen... Hopplöst tankspridd är vad jag är. Gårdagen fortsatte iaf med att vi åkte till Ikea och köpte ett skrivbord till Maddie och lite andra små saker till barnens rum. Jag var dock väldigt besviken på Ikeas matavdelning... Dom hade inga svenska märken, utan bara Ikeas egna tolkning av sakerna. Dvs, jag kunde inte köpanMarabou choklad eller nått annat gott. Sen så fort vi kom hem så tog vi en taxi till en jätte mysig resturang och åt italienskt och drack gott vin. När vi väl kom hem så blev de nästan direkt sängen. Jag var så stört trött...

Morgonen spenderades i en halv dvala samtidigt som jag drömde en mycket underlig grej. Först hade var jag heldepp av nån anledning och jag hade råkat krympa någon till size av en tesked. Sen låste jag in mig och gömde mig i en husvagn eller nått liknande och var där inne. Sen så var jag på släktkallas där jag först träffade Allan Mohideen (fråga mig inte vad Allan gjorde på mitt släktkallas för de förstår jag inte själv heller), vilket gjorde mig väldigt glad för han är alltid rolig att vara med men efter en stund så var de inte Allan längre utan de var Emil Algenäs. Då var de inte alls kul längre utan bara en jätte jobbig tystnad. Haha urrsshh vilken deppknepig dröm. Förstår inte alls hur den hängde ihop över huvudtagen.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Var med och TÄVLA om biljetter till BRITNEY SPEARS konserten och hennes nya PARFYM!



http://hellonicki.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Sprid gärna detta VIDARE!

2011-09-25 @ 12:09:56
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0