My day

Jag är typ helt frisk nu, äntligen. Gick till och med och hämtade Maddie från skolan. Vilket jag ångrar att jag gjorde... De jobbiga var inte att gå till och från skolan. De jobbiga var att hon klängde på mig hela vägen hem och att hon kom på halvvägs hem att hon glömt sin slips till skoluniformen. Så de vara bara att gå tillbaka.

Nu sitter vi och pratar, dricker gott vin runt matbordet efter en kinesisk takeout. Takeout är underbart ibland, dock är all takeout mat här väldigt onyttig... Våra grannar är här med sina barn, föräldrarna är jätte trevliga och barnen har enormt mycket energi hela tiden.



Maddie på väg hem från skolan



Jag fick en blomma med av henne som vi satte i mitt hår


Kommentarer
Postat av: vendela

2011-09-17 @ 12:02:50
URL: http://
Postat av: vendela

skön att du är frisk nu!! jag saknar dig!

2011-09-17 @ 12:03:51
URL: http://mokey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0