...

Nu har jag varit uppe ur sängen några timmar så nu känner jag mig återigen helt kraftlös. Får bli sängen ett tag nu tills jag får tillbaka lite energi. Solen har hållt i sig nästan hela dagen, bara för att jag är sjuk... England jävlas med mig. Jag fick precis veta att Sam, den franska killen, inte gick ihop riktigt med sin familj och han ska åka hem på fredag. Så om jag mår bättre imorgon så ska jag ta mig in till stan och ta en snabb fika med honom. Och försöka hitta en present till lillasystern där hemma som snart fyller år.

Jag gjorde ett tappert försök att få Maddie att hålla tyst under den tio minuters promenad från skolan men lyckades sådär. Hennes konstanta högljuda stämma är mycket irriterande ibland. Speciellt om man mår dåligt. Huvudvärken har hållt i sig ända sedan dess. Får lägga mig tidigt ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0