Sverige besök

Åhh jag är fortfarande sjuk och nyser konstant. Jag ser hemsk ut, blek och alldelse röd om näsan :) Kanske kan ta en bild och skicka till jultomten för att kolla om han behöver draghjälp till jul... Jag påminner kanske lite om Rudolf med röda mulen. Eller aa kanske inte bokstavligt men tomten börjar ju bli gammal och får dålig syn.

I vilket fall som helt, jag mår iaf bättre nu när jag bestämt ett datum att åka hem. Jag kommer vara hemma 23-30 oktober. De är sex veckor kvar. Jag har varit här i tre veckor nu och tiden har både gått snabbt och långsamt. Sen nästa stopp hemma är den 22 december, förmodligen. Så de kommer allt bli kul. Åtminstonde tror jag att de blir så. Inte helt inplanerat ännu, ag får göra som jag vill.

Sen ska Cissi och Petra komma hit och bo hos mig två nätter, den 17 och 18 oktober. De kommer bli toppen :) De två veckorna kommer blio awsome :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0