Friday, Friday

Älskar att shoppa här, jag blir till och med sugen på att köpa skor... De händer inte normalt sett fast jag vet inte kanske har jag förändrats lite. Jag har börjat bli ett fan av väskor och skor nu precis som alla andra tjejer där ute.. Hmm knepigt. Fast jag är fortfarande mest besatt av jackor. Den på bilden köpte jag idag :) Jag hade en väldigt förvirrad konversation med killen i kassan för han envisades med att den va på rea vilket jag inte all kunde förstå :P De tog mig runt en minut innan jag ryckte på axlarna och gick med på de. Han måste tyckt att jag va helknäpp som argumenterade mot honom. Jag ville först inte gå med på att de faktiskt var rea på jackan.

Idag har jag spenderat halva dagen på stan med Gunhild, Sam Och Loan. Loan är fransyska så hon och Sam gick runt och pratade franska halva tiden vilket gick mig och Gunhild på nerverna för vi kände oss som ufon halva dagen. Loan verkar super gullig så henne kommer jag trivas med. Hon verkar desutom dela min klädsmak så henne kan jag definitivt shoppa med :)


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Sluta köpa så snygga jackor, jag blir deprimerad och får supershoppingsug (det är inte bra för jag ska spara hehehehe lycka till)! + att jag gillar att han bakom med största sannolikt tar kort på din rumpis hihihi

2011-09-11 @ 12:29:40
Postat av: lina

Hahahahahaha fredrika jag älskar dig :) du får se de såhär; när jag kommer hem så har jag massa jackor så då är de ju bara att kidnappa av mig :)

2011-09-11 @ 15:04:08
URL: http://linaannisofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0