Rubbish

Fionas kommentar till mig när jag gick upp för att byta om när jag skulle hämta Maddie från skolan; You look absolutly rubbish, go and get some sleep and I will pick up Maddie.

Rubbish är ett mycket användbart ord, de har massa användningsområden. Japp, de är dagens tillstånd; Rubbish helt enkelt. Ingen energi, lite feber, oförmåga att andas. Åhh, jag som trodde att jag skulle bli frisk til idag. Fast är man sjk och inte sover under en hel natt så är chansen att man blir frisk inte så stor direkt. De har varit en jobbig natt, hela vaknade stup i kvarten för att nysa. Kollade på klockan misnt en gång i timman.

Nu: Sovtime igen.

Kommentarer
Postat av: vendela

älskar att du börjat blogga igen!

2011-09-15 @ 18:40:52
URL: http://mokey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0