Redan friskare

Efter en dusch och en uppäten croissant så känner jag mig mycket bättre. Jag vet inte om jag vågar smaka på min viktväktare choklad nu när jag upp täckt att den har en underlig smak. Måste underöka dom där nere först för att se om de är rätt smak. Jag köpte ett nytt shampoo idag när jag var i mataffären efter att ha lämnat maddie i skolan. Jag trodde att du skulle lukta jätte gott men de luktade ingenting. Fast kanske ändå, kanske bara är för att jag inte kan andas genom näsan :P Nu blir de iaf lite sömn och sen blir de hushållssyslor, jätte tråkigt men de måste också göras..


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh det där shampoot köpte jag också när jag var i England för att det luktade så gott ;) jag lovar det lär lukta lite mer när du blir frisk :) Hoppas allt är bra ändå trots sjukdom. Det är roligt att få följa dig här på din blogg! Många kramar från oss i Stockholm!

2011-09-14 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0