Pizza

Nu har vi precis ätit lunch, mycket hälsosam lunch dessutom. Pizza. Hmm inte mitt val av lunch direkt (Jez sa att vi skulle fixa pizza till lunch) och nu har kidsen satt på en film. Jag är barnvakt för barnen idag. Egentligen är jag ledig på helgerna men ibland behöver jag hoppa in som barnvakt.

Anoushka har nått fel på sin mage just nu så hon är i konstant pain. Stackarn, om inte denna medicinen fungerar måste hon leva på mejeriprodukter i två veckor. Inte alls nice. Men hon tycker de värsta är att hon inte får dricka sin apelsinjuice. Hihi lite underhållande. Men nu ska jag sätta mig i soffan med barnen och kolla på en film. Sen får jag la ta med dom ut på en promenix eller nått så dom får lite frisk luft.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0